LIFE       |       LOOKS       |       MUSIC       |       PHOTO       |       SHOPPING


söndag 17 februari 2013

Minnen för livet.

WOW, vilken fantastisk helg jag har haft! Jag har nämligen hängt med ingen mindre än Alexander Rybak sedan i fredags. Vilken kille han är alltså, helt underbar! Och dålig på fiol är han då inte.

Jag har haft så sjukt roligt och blivit så galet inspirerad, så nu ska jag banne mej öva tills jag är lika bra som honom! Minst.

Som pricken över i fick jag följa med min kära vän Hilda på självaste Melodifestivalen igårkväll!
Jag har aldrig varit där live förr, så det var sjukt coolt att vara där och se alla lampor, kameror, ballonger, och Gina som kutar iväg för att byta klänning! (och dessutom gick ju dom bästa - State of Drama - till final!) Tack Hilda för att jag fick följa, det var galet kul! ♥

Nu är det sova som gäller, om jag nu kommer att kunna sova efter allt det här, och imorgon ska jag tillbaka till skola och vardag igen. Godnatt!

2 kommentarer:

Johanna sa...

Dat look, dat look... xD

Emmali. sa...

hahahah, jag vet! xD