LIFE       |       LOOKS       |       MUSIC       |       PHOTO       |       SHOPPING


måndag 25 juni 2012

Vuxenlivet.

Idag är jag ledig, vilket innebär hemma, från lägret. Min familj är bortrest och befinner sej någonstans i södra delarna av Sverige så då får jag prova på vuxenlivet på egen hand här hemma.

Jag har just varit och handlat och nu ska jag göra middag och tvätta en tvätt. Jag börjar inse att jag är lite bortskämd som inte behöver göra sånt i vanliga fall!
Här är jag och min inköpslista. Att godis är en av punkterna betyder nog att jag inte riktigt kan kalla mej vuxen än..

4 kommentarer:

Rebecca -Cc- Lilja sa...

Haha, godis kan nog visst vara vuxet! I alla fall har mamma alltid minst en godispåse i väskan xD Lycka till med vuxandet ;)

Emmali. sa...

Haha xD Tack så mycket! Jag gör mitt bästa! ;)

tmy sa...

Häpp..jag handlar godis än men jag skriver aldrig ner det på listan...nån kan ju komma och vilja titta på den......

Emmali. sa...

Hahaha, smart där! Jag kör på den nästa gång!