LIFE       |       LOOKS       |       MUSIC       |       PHOTO       |       SHOPPING


onsdag 13 juni 2012

Fullt upp.

Oj, vad det har hänt mycket i mitt liv de senaste dagarna! Det är kanske därför som bloggen har fått vila en stund? Igår skrev jag hur min dag såg ut på ett ungefär. Det enda som inte stämde var det där med att vi skulle vinna volleybollturnéringen. Vi snubblade på målsnöret mot 8b, inte okej.

Idag har jag varit ledig för att jag var tvungen att vara med och ha roligt med min klass på stranden igårkväll. Stackars mej. Jag har följt min fina vän Emma M på teater vilket var otroligt trevligt och mysigt! Tack Emma för ikväll! ♥
Nu ska jag sova. Imorgon ska vi öva i kyrkan med avslutningskören, och jag hoppas verkligen att vi hinner vara med en stund på brännbollsturnéringen också. Då ni, 8b. Då ni.

0 kommentarer: