LIFE       |       LOOKS       |       MUSIC       |       PHOTO       |       SHOPPING


söndag 20 maj 2012

Skolavslutningsklänning?

Idag provade jag min vita skolavslutningsklänning från förra året, och det var verkligen med nöd och näppe jag fick på mej den.

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta över att jag har vuxit ur den. Jag är överlycklig att jag har ett litet bevis på att jag faktiskt vuxit överhuvudtaget, men samtidigt måste jag nu fixa mej en ny klänning att ha...

Därför kollar jag nu runt lite på olika klänningar. Jag har hittat flera fina, men jag har inte bestämt mej om någon än...

                     
Vad tycker ni om de här? De övre är från inlovewithfashion.com
och de undre från topshop och KappAhl.

4 kommentarer:

Betttaaaaaan ;3 sa...

Den vita (i vänstra hörnet)!!! :D

Julia sa...

Neej den vita i högra hörnet! =D <3

Sanna sa...

Fel fel fel! Den blommiga! :D
...fast alla var väldigt fina...!<3

Emmali. sa...

Hihi, vad söta ni är som tycker olika! ;) Jag tycker om allihop, men just nu lutar det faktiskt åt den blommiga.. Jag får fortsätta att fundera!