LIFE       |       LOOKS       |       MUSIC       |       PHOTO       |       SHOPPING


måndag 28 maj 2012

Lång dag = långt inlägg.

Nu ska jag snart sova sött efter en riktigt lång dag. Skolan var allmänt seg och efter att ha proppat i mej sju sorters kakor (+ smoothie och korvstroganof), failat på mattenationella (C-delen) och kommit i princip sist i mål på konditionstestet var det riktigt skönt att komma hem!

Efter skolan åkte jag och mamma en snabbis och shoppade skor (till och med jag köpte ett par, ni får en bild imorgon så ni får säga vad ni tycker). Sedan bar det iväg på årets (och antagligen mitt livs) sista fiol-lektion med Boel. Efter det hade vi avslutningskonsert med orkestern.

Riktigt lång dag, som sagt, och imorgon blir det nog inte mycket bättre. Då fyller min kära mamma 25 år! (eller så int) och då ska det firas minsann! Godnatt!

0 kommentarer: