LIFE       |       LOOKS       |       MUSIC       |       PHOTO       |       SHOPPING


lördag 19 maj 2012

Hemma.

Nu är jag tillslut hemma efter en fantastisk vecka på turné med min underbara orkester! (och Aurora Strings såklart) Det känns skönt, men såklart otroligt tråkigt att det är slut. 5.40 imorse klev jag in genom ytterdörren här hemma och jag kan meddela att jag sedan somnade som en stock i min säng.

Dagen har varit väldigt allmänt seg. (inte så konstigt med tanke på omständigheterna....) Jag har spelat lite fiol, pratat om allt jag har varit med om för mamma och pappa och träffat kusin och moster som kom förbi en stund på eftermiddagen.

Nu ska jag snart sova, jag är galet trött så det ska bli riktigt skönt! Tack än en gång mina fina vänner för den här veckan!♥

0 kommentarer: