LIFE       |       LOOKS       |       MUSIC       |       PHOTO       |       SHOPPING


onsdag 25 april 2012

United - reportaget.



Jag pratar hela tiden om min älskade kör United, och nu får ni se vad vi egentligen är för något! På förra övningen innan turnén kom ett filmteam och gjorde ett reportage om oss, och nu är det ute på youtube!

Jag sjunger solo vid 03:47, haha. Det gick fin-fint att sjunga. Förutom ca 30 sekunder på första versen som jag var osäker på. De 30 sekunderna var han bara tvungen att ha med i repotaget...

Nu ska jag sluta klaga! Jag är så otroligt glad för den här videon, den är så rolig att se. Jag älskar er United!♥

2 kommentarer:

Rebecca -Cc- Lilja sa...

EMMMAAA!! Nog för att jag visste att du kunde sjunga, men jag visste inte att du har gått och blivit SÅ BRAAAA!:O:O Mina ögon blev seriöst gigantiska när jag hörde dig i videon! Vicken röst! Keep it up!! :D:D

Emmali. sa...

TACK så mycket, Rebecca!! :D Det värmer!