LIFE       |       LOOKS       |       MUSIC       |       PHOTO       |       SHOPPING


tisdag 24 april 2012

Tack, Norrmejerier!

För ett antal veckor sedan skickade jag in ett par bidrag till Norrmejeriers tävling "Norrlandsbilden". När de inte publicerats på länge skickade jag ett litet mejl till dem och frågade om jag skulle prova skicka in dem igen eller vad jag skulle göra.

Nästa dag fick jag ett mejl från Hanna på norrmejerier som beklagade så mycket. Hon skrev bland annat: ".....Jag är så otroligt ledsen men jag kan inte hitta dina bilder i systemet....... Jag ska skicka ditt mejl till utvecklarna och höra om de kan hitta dem, men annars kan jag inte göra annat än be om ursäkt och om du ger oss din adress så skickar jag gärna några produktcheckar som plåster på såren, och prova gärna att lägga upp bilderna igen......".

Igår kom det två 25kronors-checkar på posten, och nu funkar det att lägga upp bilderna som vanligt igen. Tack norrmejerier för ert fina bemötande, det hade jag inte förväntat mej!

0 kommentarer: