LIFE       |       LOOKS       |       MUSIC       |       PHOTO       |       SHOPPING


torsdag 12 april 2012

Svar till Anonym - Det här är Glee.

Någon undrade om inte jag berätta och förklara lite om mitt favorit program - Glee. Självklart ska jag göra det!


Det hela handlar om att spanskaläraren Will Shuester på ett high school i Ohio, USA bestämmer sej för att ta över och skaka liv i skolans töntstämplade show- och danskör, Glee. Han märker att det finns en hel del talang på skolan, men möts av en hel del motstånd av andra lärare och elever på skolan.

Det är sjukt svårt att förklara 3 säsonger av en TV-serie på ett litet blogginlägg, men det innehåller så mycket bra musik, humor och tänkvärda saker! Jag uppmuntrar er verkligen att ge det en chans, för enligt mej är det den absolut bästa serien i världshistorien.

3 kommentarer:

cecilia sa...

Indeed, indeed. GLEEEE<3

Anonym sa...

Okej då fattar jag typ vad Glee handlar om :D
tack

Emmali. sa...

Cissi: GLEEEE!♥

Anonym: Det var så lite så! :D Kul att du frågade!