LIFE       |       LOOKS       |       MUSIC       |       PHOTO       |       SHOPPING


onsdag 14 mars 2012

Wednesday.


Nu sitter jag här i min underbara OnePiece efter en, oväntat nog, skön dag. Jag har haft lite smått panik inför nationella provet, men nu såhär i efterhand känns det ändå som att det gick helt okej! Även labb-uppgiften var inte alls så svår som jag trott.

Julia var här och åt falafel med mej i eftermiddags innan ledarutbildningen. Hon är en riktigt skön prick måste jag bara få säga. På ledarutbildningen pratade vi mycket om andakter, och det var väldigt intressant och givande.

Nu ska jag sova. Och kanske öva lite på engelskaläxan till imorgon. Godnatt!

2 kommentarer:

One Piece sparkdräkt för barn sa...

vad har du NP i?

Emmali. sa...

Vi hade nationella i NO, biologi på vår skola. :)