LIFE       |       LOOKS       |       MUSIC       |       PHOTO       |       SHOPPING


lördag 3 mars 2012

Packa Emmas packsäck.

Nu håller jag på att packa inför imorgon då jag åker på ett efterlängtat sportlovsläger i Hemavan tillsammans med ett härligt gäng. Det är såklart slalom som står högst på schemat.

Alltid när jag ska iväg någonstans skriver jag en lång packlista så att jag inte glömmer någonting. Jag är ju ganska glömsk men sen jag började med mina packlistor har det blivit så mycket lättare att få med sej det man ska.

Ikväll kommer även fina Claras familj på middag, vilket kommer bli riktigt kul! Hoppas att eran lördag blir lika bra som min!

Update: Förlåt för att jag skrivit packsäck istället för kappsäck, jag har ingen aning om var i hela friden jag fick packsäck ifrån.. Vi låtsas att det var meningen, eller hur? ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kom ihåg tandborsten bara!
Failade när jag stack till Vindeln

/Längsta kusinen :P

Anonym sa...

kappsäck*
-.-

Emmali. sa...

Den står på min lista, så det är lungt! ;)

Haha, oj.. :s Vars i hela friden fick jag "packsäck" ifrån??