LIFE       |       LOOKS       |       MUSIC       |       PHOTO       |       SHOPPING


onsdag 1 februari 2012

Vad finns i lådan?

Jag trotsade förkylningen och for till Umeå igår i alla fall! Det blev en riktigt kul och lärorik dag för min del och jag ångrar inte en sekund att jag for!

Mamma och pappa var ute på en lång shoppingtur igår, och de gjorde ett inköp. Ett som mamma kallar vanvets-affär.. "Vad? Vad?" undrar ni nu. Jag tänker inte berätta än, för först ska ni få gissa vad ni tror:


När jag kommer hem från skolan i eftermiddag ska jag berätta vad som befinner sej i paketet, och kanske berätta lite mer om gårdagen.

Ha en bra dag och lycka till!

2 kommentarer:

Julia sa...

Jag vet vad det är! XD

Johanna sa...

Språkpolisen här! vanvettsaffär ska det vara, inte vanvets-affär!!! Jag vet oxå vad det är i lådan! C;