LIFE       |       LOOKS       |       MUSIC       |       PHOTO       |       SHOPPING


torsdag 23 februari 2012

Sjukling.

Ni hade gärna fått en fin bild på den sjukling som jag är,
men idag är jag bara för vacker för att visas.
Inatt har jag sovit ca tre timmar, och imorse var min basröst sådär som en basröst kan bli när rösten håller på att hoppa ur halsen av smärta.

Idag sjukanmälde jag mej och stannade hemma. Trots förkylningen har jag det riktigt bra här hemma. Jag har levt på halstabletter och ett högt antal Glee-avsnitt sedan tidigt imorse så jag klarar mej fin-fint!

Hoppas att ni alla håller er friska, till skillnad från en viss person här!

2 kommentarer:

Rebecca -Cc- Lilja sa...

haha, som jag skrev på min blogg - tvserier räddar sjuklingarna från en stor fet död!^^

Emmali. sa...

Sant, så sant! ;)