LIFE       |       LOOKS       |       MUSIC       |       PHOTO       |       SHOPPING


söndag 19 februari 2012

Min helg!

Gårdagskvällens barbiemaraton var kung! Fyra barbiefilmer blev det tillslut, med ett break för svenskens obligatoriska Melodifestival. En kväll fylld med en hel del skratt, flätning av hår, Julias hembakade semlor, godis ,chips, popcorn, läsk av all de slag, you name it. Sjukt kul kväll och det enda negativa var att Ranelyd gick direkt till final istället för Mattias i Melodifestivalen. Hur i hela friden tänker ni, svenska folket?! Jag är besviken på er, det ska ni veta.


Efter en för kort natt satte vi oss i bilen och gav oss iväg på gudstjänst i Bure. Det var galet kul och United var galet bra - som vanligt.


Annars då? Idag har jag fått mamma och pappa att kolla på två hela avsnitt av Glee! Jag måste bara få säga att det var riktigt bra gjort av mej att åstadkomma något sådant.

Nu ska jag sova. Jag kommer nog ändå vara helt död imorgon och inte orka någonting, men bättre lite död än mycket död. Visst?

Förlåt så mycket Julia för att jag som vanligt snott dina fina bilder.

3 kommentarer:

Julia sa...

Hur tog du dom? O.o

Emmali. sa...

Jag är bäst, helt enkelt. ;)

Sannisen sa...

Hihi, tack Emma! Men jag är inte lika fin som du! <3