LIFE       |       LOOKS       |       MUSIC       |       PHOTO       |       SHOPPING


tisdag 14 februari 2012

Min alla hjärtans dag. ♥

Idag har jag haft en riktigt najs alla hjärtans dag! Vår satsning på skolan, som gick ut på att sätta hjärtan med fina ord på alla skåp, blev riktigt lyckad och vi har fått mycket goda kommentarer och många léenden utav det. Ett repotage om detta kommer som sagt ut på Ny Generations hemsida senare i veckan, jag säger då till här på bloggen så ni får veta mer!


Vi i vår fantastiska tyskagrupp fikade och såg film på lektionen idag. Gaalet gott var det, vem hade någonsin kunnat tro att Johan och Jimmy var mästerbagarna nummer 1? Sjukt kul, tack kära tyskar för att ni förgyller min vardag! ♥


När jag kom hem från orkestern hade mamma gjort fin middag åt sin familj med chokladhjärtan och vaniljhjärtan till efterrätt. Det här med vaniljhjärtan har blivit något av en tradition i vår familj på alla hjärtans dag, och det är ju inte helt fel!


Jag hoppas att ni haft en lika bra och kärleksfull dag som mej, ha nu en fortsatt trevlig kväll! ♥

0 kommentarer: