LIFE       |       LOOKS       |       MUSIC       |       PHOTO       |       SHOPPING


söndag 5 februari 2012

Good evening.

Godafton! Nu är jag hemkommen från mina kära farföräldrar där jag fått god mat och god tårta - en god stund helt enkelt. Era ungdomliga hjärnor har nog lite svårt att förstå sådant här gammalmodigt språk, men jag antar att det är så här man börjar prata efter att ha tillbringat tid hos äldre.

Nu ska jag sätta mej i soffan med resten av familjen och smaska på mina nyköpta Dammsugare (punschrullar, trådrullar, you name it) som jag just köpt av mej själv. Vi håller på att sälja kakor med tyskaklassen och jag kunde inte motstå frestelsen.. Jag har hittills sålt 2 burkar, varav en till mej själv. Affärskvinna? Jag? Jamen självklart!

Jag måste ändå få skylla på att jag haft utegångsförbud i helgen pga kylan, min astma gör att mina luftvägar tar stryk i det här vädret.

0 kommentarer: