LIFE       |       LOOKS       |       MUSIC       |       PHOTO       |       SHOPPING


fredag 10 februari 2012

Friday evening.

Jag bjuder på den..
Idag har jag haft en riktigt underbar dag! Början var väl lite sisådär, jag vaknade på helt fel sida imorse och hela första lektionen var jag ett surt och irriterat russin.

På eftermiddagen kom tillslut det bra humöret och taekwondon på gympan var galet kul! Jag hade aldrig någonsin trott att stå och sparka på en "mjuk" spade kunde vara så roligt! Tack killarna på Soo Shim som kom och hade den lektionen med oss.

Efter skolan drog jag iväg på EFS och träffade min fantastiska smågrupp. Många kramar och hjärtan till er, ni är bäst! ♥ The Life-gudstjänsten var ju inte heller helt fel, faktum är att den var riktigt bra! (Som vanligt då..?)

0 kommentarer: