LIFE       |       LOOKS       |       MUSIC       |       PHOTO       |       SHOPPING


fredag 6 januari 2012

Tjejkväll!

Ikväll (i natt) har hela tjejgänget varit här och vi har, enligt Emma, haft en riktig tjejkväll. Vid fyra-tiden gick vi till Ica där vi köpte godis, chips och allt möjligt annat onyttigt som vi sedan tjockade oss med framför film.

När vi sett ett antal filmer och var ganska så less på det spelade vi årets första Rummikub (var på tiden!) och när Julia fick tag i smink och började sminka alla gula och blåa var klockan redan över tolv.

Mina finisar! ♥
Nu när jag tvättat bort mina leopardfläckar några satt och målade på mina ögonlock ska jag sova. Imorgon ska jag packa och sedan sticker jag och Johanna till mormor och morfar där vi stannar i princip resten av lovet.
Sleep well, my friend!

0 kommentarer: