LIFE       |       LOOKS       |       MUSIC       |       PHOTO       |       SHOPPING


onsdag 18 januari 2012

Spela fela.

Nu har jag tragglat på med min fiol. Måste lära mej två låtar utantill till på måndag, och sen är det ju bra om jag klarar av att spela orkesternoterna överhuvudtaget..

Jag måste säga att det faktiskt gick ganska bra att spela där ett tag, men nu mot slutet ville jag bara krossa fiolen mot något hårt, typ väggen.


Nu behöver jag nog ett avsnitt Glee och tre pepparkakor för att bli snäll igen.

5 kommentarer:

Andrej sa...

jag undrar en sak :P va är skillnaden mellan fiol och violin? är de själva klangen i ljudet eller? nåt me styrkan på ljudet typ eller? :)

Emmali sa...

Fiol och violin är precis samma sak. ;) Violin är bara ett lite finare ord för en fiol.

Andrej sa...

va :O oj hmm de va nån nytt :S varför fjolar så många me att de är finare att spela violin och inte fiol? :S

Emmali sa...

Haha, ingen aning..... :s

Andrej sa...

ajaj xD haha :P