LIFE       |       LOOKS       |       MUSIC       |       PHOTO       |       SHOPPING


onsdag 25 januari 2012

Oh, happy day.

Idag har hittills varit en ganska lugn dag. Jag har haft vikarier på de flesta lektioner av olika anledningar, vilket oftast gör saker och ting lite slappare än vanligt.

Nu efter skolan har jag och NG-gruppen hängt på församlingshemmet och planerat inför vår "stora" satsning på skolan. Tyvärr får jag inte avslöja någonting, men ni på byskeskolan kommer att märka när vi drar igång!


Påtal om skolan så ska jag och kära, älskade tyskagruppen ha ett föräldramöte ikväll för att försöka övertala våra föräldrar om att det är en bra idé att vi ska få fara till stockholm i vår. Håll tummarna för oss, jag är rädd att det kan behövas..

3 kommentarer:

sanna:) sa...

som tur är så har dom ju så duktiga elever som fick dom till grejer:D

Emmali sa...

Haha, så sant, så sant! ;D

Johanna sa...

Hehe, känner mig väldigt intresserad när jag trycker tummen upputan att ens veta vad inlägget handlar om... ^^'