LIFE       |       LOOKS       |       MUSIC       |       PHOTO       |       SHOPPING


måndag 2 januari 2012

LIVSKRAFT! ♥

Oj, vad ni måste ha undrat. Vart i hela friden har Emma tagit vägen?, har ni tänkt. Har hon gått upp i rök? Eller kanske byggt ett rymdskepp av gamla toapappersrullar och flugit till månen?

Jag är ledsen att göra er besvikna, men jag sitter inte på Pluto eller någon annan fin planet och skriver detta. (...eller... jo, jag sitter ju på jorden, och det är väl en fin planet det också..? Jaja, ni fattar.)

Jag har faktiskt varit med om något ännu mer fantastiskt än så de senaste dagarna ska ni veta, för jag har varit på Livskraft! Ett helt otroligt härligt nyårsläger på Strömbäck tillsammans med ca 220 andra goa glada människor med lite sömn, mycket skratt, gemenskap, god mat, Pictionary till klockan 5 på natten och såklart Jesus. U-n-d-e-r-b-a-r-t stavas det!

♥ Underbara människor! Många kramar och stort tack till er alla! ♥

Förresten så tänkte jag egentligen skriva ett flashigt inlägg innan jag for och avsluta med "vi syns nästa år", men hade varken tid eller ork att göra något sånt.

2 kommentarer:

Julia sa...

Vad hände med reaktionerna O.o
Eller är det bara det att jag inte kan se dom???

Emmali sa...

Skumt, jag ser dom klart och tydligt.. O.o