LIFE       |       LOOKS       |       MUSIC       |       PHOTO       |       SHOPPING


fredag 6 januari 2012

Klockrena citat från en sjukt härlig filmkväll!

Igårkväll pulsade jag över till Elisabeth i djupsnön där jag, hon och Paula hade en grym filmkväll! Vi såg de två sista Harry Potter-filmerna i lite skum ordning, åt nötter och drack te. Jag lovade att skriva om några av höjdpungterna på kvällen som vi, mitt i allt flum, höll på att skratta ihjäl oss på grund av.

Det hela började med när Harry ska försöka hämta upp ett svärd från botten på en sjö, det ser inte ut att vara många grader ute så jag utbrister:
- Han är ju helt gaalen! och får ett snabbt svar av Paula:
- Nej, Emma. Han är näck!

Vi fortsatte flummet vid te-koket, då Elisabeth skulle ha honung i sitt te. Hon förklarar att det är hennes farmors egna honung och säger att hennes farmor gör den godaste honungen i hela världen. Sedan börjar hon fundera:
- Eller.... nej det är ju inte farmor som gör honungen... Asså det är ju hennes bin som gör den!

Höjdpungten var ändå när Paula, mitt i scenen då Voldemort är nere i Dumbeldoors grav för att hämta trollstaven säger:
- Och så kysste prinsen Snövit och de levde lyckliga i alla sina dagar!


Galet vad roligt vi hade, och förlåt för att jag inte minns alla fina grejer vi sa! Vi hade sjukt kul i alla fall och det måste verkligen göras om någon gång inom en snar framtid!

3 kommentarer:

Bettan sa...

Mormor*;)

Johanna sa...

*punKten ;)

Emmali sa...

Jajajajajajajaaa... ^^'