LIFE       |       LOOKS       |       MUSIC       |       PHOTO       |       SHOPPING


fredag 27 januari 2012

Idag, fredag.

Nu har jag kommit hem från en underbar smågrupp och ett fantastiskt The Life! Jag har insett att jag nog måste ha de finaste vänner man kan få i detta universum!

Idag sprang jag och Lovisa in en snabbis på H&M för att fördriva tiden innan smågruppen, och under de få minutrarna lyckades jag få med mej ett underbart litet klock-halsband. Typiskt mej att göra så, råka hitta någon liten, fin och billig sak som får följa med hem.. För mej och halsbandet var det i alla fall kärlek vid första ögonkastet, hoppas att ni gillar det!

H&M, 49.50:-
Imorgon ska jag och storasyster på schtan, hon behöver byxor och jag följer gärna med! Dessutom blir det inte ofta vi träffas på dagarna så det ska bli kul att få umgås lite, hon och jag.

4 kommentarer:

Bettaaaaan sa...

Är ja förvånad?NÄ, inte de minsta!;)

Emmali sa...

Hahaha ;]

Rebecca -Cc- Lilja sa...

Ooo! Jag love the klocksmycke! :D :D

ps. du blir bara bättre och bättre på att blogga! - och ändå var du grym från början! ;D

Emmali sa...

Tack så mycket, Rebecca! ;D Du ska veta att det är du som inspirerat och inspirerar mej mest!