LIFE       |       LOOKS       |       MUSIC       |       PHOTO       |       SHOPPING


fredag 13 januari 2012

Fredag den trettonde.

Idag är det inget mindre än fredag den trettonde. *dam-dam-daam* Jag har aldrig riktigt förstått det där med att man har otur den dagen, men det får jag väl vara glad för. Eller?

Idag har vi skridskor på skolan. Skridskor + Emma = krasch bom pang. Ni som känner mej vet att jag knappt kan stå still på ett par skridskor... Jag måste stå och hålla i mej i sargen för att inte ramla...

Efter skolan sticker jag och shoppar med tjejerna och efter det blir det en efterlängtad smågrupp (♥♥♥♥)! Hoppas att ni får en lika bra dag som mej!

3 kommentarer:

Bettaaaaaan:3 sa...

Du ramla int!8D

sanna:) sa...

hahhaa håller med du ramlade aldrigxD

Emmali sa...

Jihhooooooo! :D:D *stolt*