LIFE       |       LOOKS       |       MUSIC       |       PHOTO       |       SHOPPING


onsdag 7 december 2011

Prao och julhandel.

Gustav kör på med mej och Elsa på EFS, idag har vi bland annat fått äran att rensa ut och städa ett av förråden som ingen har brytt sej om att plocka en enda pinal från sedan någon gång på 70-talet. Dammet yrde men vi kämpade på ändå, och fint vart det tillslut!
Okej, jag inser att detta kanske inte låter som någon höjdarprao, men jag kan meddela att jag (och förhoppningsvis Elsa också) har det grymt bra ändå!

Nu när jag ändå är i stan på eftermiddagarna har min julhandel kommit i full gång. Idag har jag köpt ett antal klappar till nära och kära och även ett par byxor till mej själv som visst råkade följa med till kassan.. Sånt som händer... men ett par riktigt snygga bruna byxor på rea för 50:- som sitter som smäck går bara inte att motstå!

Nu ska jag sova för att orka med morgondagen, så godnatt kära läsare! Detta vart ett långt, tråkigt och ointressant inlägg, men bättre det än ingenting!

1 kommentarer:

Andrej sa...

hoppas ni haft de bra ändå ^^ och att ni haft kul :)