LIFE       |       LOOKS       |       MUSIC       |       PHOTO       |       SHOPPING


söndag 11 december 2011

Kristen IdrottsKontakt.

Nu har jag kommit hem från KRIK där innebandyklubborna flög och svetten rann. Riktigt kul kväll har det verkligen varit och nu ska jag sova gott i min säng. Imorgon vankas det skola igen, kommer kännas ovant eftersom jag inte varit i skolan på två veckor, men den här veckan kommer nog ändå inte bli alltför jobbig. Kommer antagligen ha ett par heldagar då vi övar inför årets julshow som ska bli grymt kul!

6 kommentarer:

Andrej sa...

hoppas ni van ;) och att du hade de kul :D
haha känner igen de där om ovanan me skola efter apu/prau :P

hehe nice :P när skall ni visa showen för almenheten? :)

Anonym byskebo sa...

Gosh you're handsome!

Emmali sa...

Andrej: Jag hade det galet kul! :D
18.00 på onsdag nästa vecka i aulan spelar vi upp den för allmänheten. :D

Anonym byskebo: Thank you very much! ;)

Andrej sa...

va bra :D
tycker du jag skall komma och se? ;)
kram!!

Emmali sa...

Såklart du ska! :D om du vill och kan

Andrej sa...

kan nog skall du se ;) får se till att planera in det då :D