LIFE       |       LOOKS       |       MUSIC       |       PHOTO       |       SHOPPING


söndag 18 december 2011

Julbord och julshow.

Nu har jag kommit hem från Ljusvattnet där jag, tillsammans med familjen, farmor och farfar proppat mej mätt på julbord. Jag sitter nu här som en micrad skumtomte och försöker att öva in mina repliker inför julshowen som äger rum på onsdag.

Angående julshowen så har vi en föreställning vid halv ett någon gång för skolan och sedan på kvällen vid 18 blir det en för "allmänheten". Det är nämligen så att det inte bara är att komma, utan på grund av att aulan är så liten måste de som vill komma ha fått tag i biljetter i förväg.
Tänkte att det kunde vara bra att veta ifall någon tänkte komma...
Alla i julshowen har fått 6 st biljetter vara att dela ut till folk, så det är genom oss man kan få tag i dom.

Min kära vän Sanna har gjort denna fina bild som
jag just snodde från hennes blogg... busigt! ↑

5 kommentarer:

Andrej sa...

jag vill gärna komma och se :) skrev en komentar tidigare men den verkar itne ha sparats :S skum dator man har :S

Emmali sa...

Jag har faktiskt en biljett över som du skulle kunna få!

sanna:) sa...

snygg bild:)
du È verkligen busig:)

Emmali sa...

Tihi, jag vet! :D

Andrej sa...

kan ju koma förbi dig idag nån gång om de går bra? :D 40 kr va ju inget xD