LIFE       |       LOOKS       |       MUSIC       |       PHOTO       |       SHOPPING


lördag 10 december 2011

Grötfest.

My look.
Jag somnade som en stock igårkväll och idag har varit en ganska allmänt seg dag. Jag tror att jag har kört slut på krafterna de senaste veckorna.. Snart vankas den årliga grötfesten på Broselsgården som vi alla längtat efter och i princip hela kvällen ska nog spenderas där med gröt, luciatåg, lotterier och annat kul!

Imorgon ska jag göra min sista praodag på EFS. Först iCentrum-möte 11.00 och sedan på kvällen blir det innebandy på KRIK för fulla muggar. Känns som en härlig kombination!

3 kommentarer:

Honduvamepågrötfesten sa...

De va drygt på gröt festen....

Emmali sa...

Neejdå! ;) fast jag vann inget i lotteriet :'c

Andrej sa...

stackare :( men men de kan vi ordna :P