LIFE       |       LOOKS       |       MUSIC       |       PHOTO       |       SHOPPING


torsdag 1 december 2011

Dag tre.

Två och en halv dag i Göteborg har nu passerat och jag stormtrivs! Ikväll har jag fått vara på musikalen West Side Story som går på operan nu, och den var verkligen galet bra! Jag kan även meddela att de unga, skönsjungande musikalkillarna ser sådär helt okej ut.. ;)

Imorgon ska jag försöka ta mej med spårvagn till operan på helt egen hand, så hör ni aldrig av mej igen vet ni att jag hoppat på en som går åt fel håll. Haha, wish me luck...

5 kommentarer:

Andrej sa...

va underbart trevligt höra att du trivs :D önskar dig all lycka till me spårvagnarna ;)

haha så du siter och spanar på dom du ;) haha hoppas dom faller dig i smaken då ^^

ha en fortsatt trevlig tid där nere :D
kram kram!

Emmali sa...

Haha, tack! Det kommer att behövas.. ;)

Självklart, haha ;)

Tack, det ska jag! ^^ Kram!

Andrej sa...

hoppas de löste sig me spårvagnarna :P

hehe ^^

kommer du vara med på Söndag ? :)
kram kram!!

Emmali sa...

Haha, det gick bra ;)
Jag flyger hem imorgon så jag kommer på söndag!

Andrej sa...

toppen du kom inte bort dig alltså ;)

nice!!!! ses då :P

kram kram välkommen hem ^^