LIFE       |       LOOKS       |       MUSIC       |       PHOTO       |       SHOPPING


söndag 20 november 2011

You are stronger. ♥

Helgens konserter har varit helt fantastisk-underbart-galet-sjukt-fruktansvärt-mega-super-duper-jätte-mega-och-alla-andra-positiva-ord-som-går-att-använda underdunderbara! Jag älskar United, jag älskar Paris Renita, jag älskar Gustav, jag älskar kompet, jag älskar publiken och jag älskar JESUS som gjort den här helgen till vad den har blivit! ♥


Nu har jag ont i ryggen, benen, fötterna, halsen och huvudet men oj, vad det var värt det! Den här helgen är oförglömlig, minst sagt!

5 kommentarer:

Andrej sa...

Håller med dig till mer en 10,000,000,000,000,000,000,000% (procent) :D de va grymt!!!

och liksom du så har jag ont i halsen ryggen benen och fötterna xD

men men :P de läker ^^ kram!!!

Emmali sa...

Haha, jaa... xD
Kram! ^^

Andrej sa...

hihi ^^

min hals är fortfarande skräp :(
hoppas d blir bra snärt ^^

kram :D

Emmali sa...

haha, min med.. :s men det går säkert över :3

Andrej sa...

min börjar funka men känns ändå sisådär -.- hmm

kram! trevlig helg :)