LIFE       |       LOOKS       |       MUSIC       |       PHOTO       |       SHOPPING


söndag 6 november 2011

USA-arbete och ett dåligt humör.

Nu sitter jag och tragglar på med mitt för tillfället hatade USA-arbete som jag skjutit upp hela lovet. Jag har verkligen ingen som helst inspiration och jag är hungrig som en varg så humöret är allt annat än på topp.
Snart kommer farmor och farfar hit och då kommer jag att få både mat och äppelpaj i magen så då kanske livet blir lite lättare att leva...

Jag idag.

3 kommentarer:

Andrej sa...

ajdå =/ ja de där USA arbetet va ingen sukse på min tid häller xD
men du äppelpaj löder många sorger :D
kram hoppas kvällen blir bra :D

Emmali sa...

Haha, det kan jag tänka mej.. :-s

Absolut, äppelpaj är bra! :D

Detsamma! :D

Andrej sa...

haha xD
ja hoppas de va gott :D