LIFE       |       LOOKS       |       MUSIC       |       PHOTO       |       SHOPPING


fredag 4 november 2011

Today I don't feel like doing anything....

Idag borde jag göra massa läxor. Och öva på den där Waltz på fiolen som jag sagt till Boel att nästan kunna spela utantill på måndag... Sedan så borde jag också ge mej ut friska luften på en promenad och varför inte röja upp lite så att mitt rum går vara i igen..?


Jag tror att jag väntar en stund och sitter framför TVn en stund först... Jag har ju hela dagen på mej.

7 kommentarer:

Johanna sa...

Jag provade den versionen, "jag har ju hela lovet på mig". Inte blev något gjort...

Emmali sa...

Precis, samma här.. Man kanske borde börja tänka om?

Andrej sa...

hela dagen på dig ;) ja den har man ju hört förut xD

senare på kvällen: "oj är klockan så mycket! han ju inte me det och de där andra jag skulle ha gjort" xD

Emmali sa...

Haha, så sant, så sant! xD

Andrej sa...

så hur blev det? ;)

Emmali sa...

Hehe, inget fiolspel... ingen läxa..... inget rum städat.... ^^'

Andrej sa...

så som de brukar sluta ^^