LIFE       |       LOOKS       |       MUSIC       |       PHOTO       |       SHOPPING


onsdag 23 november 2011

Ryggskott.

Jag stannade hemma från skolan idag, mitt ryggskott is killing me.. Efter lunch for jag till stan på en underbar massage och fick även lite tillknyckling av en kiropraktor. Efter det gick jag och mamma en sväng på stan och jag hann köpa både täckjacka och varma sköna skor att ha i vinter. Jackan är en vanlig svart parkas och skorna kan ni se här:








Okej, jag erkänner: jag och självutlösaren är inte helt överens alltid...
Hur som helst hoppas jag ni gillar skorna. Ska jag vara helt ärlig är jag inte
helt säker på om jag ska behålla dom eller inte, så därför behöver jag eran åsikt.
Vad tycker ni? Tummen upp eller tummen ner?

7 kommentarer:

Andrej sa...

aj gud va ryggskott är illa :(
hoppas du mår bättre nu :)

skorna va de väll inge fel på :D såg riktigt stadiga ut :D och snygga va dom då me :)
men i frågan om att ha kvar dom får du avgöra själv :) det är ju ändå du som skall ha dom på fötterna tänker jag :P

Emmali sa...

Jaa, lite bättre nu faktiskt :)

Tack, och du har helt rätt ;) Det är ju jag som ska ha dom... Men det hjälper alltid med lite smakråd. :D

Andrej sa...

va bra :D

haha klart jag har rätt xD ;)
jag anser att dom såg bra ut :P men måste si dig i dom för att veta exakt :)

Emmali sa...

Haha ;) okej! :)

Andrej sa...

synd att du inte va på kören ikväll :) de va typ roligt xD en gubbe försökte lära oss sjunga på galelviset xD

Emmali sa...

Haha, okeeej... xD

Andrej sa...

haha de va typ kul ändå xD