LIFE       |       LOOKS       |       MUSIC       |       PHOTO       |       SHOPPING


onsdag 2 november 2011

Lycklig tjej med kamera i handen.

Imorse fick jag hem min nya kamera, så ni kan väl gissa vad jag har haft för mej hela dagen? Hade jag varit frisk så hade jag gärna gått ut på en fotorunda, men idag har jag fått nöja mej med att fota inomhus och jag skulle tro att det nu inte finns en enda sak här inne som inte fastnat på kort...
Det blir hur som helst riktigt bra bilder med kameran och trots att jag nu är pank som en rånad bank så är jag supernöjd att jag köpte den!

Jag gjorde ett litet utplock av de ganska-så-jätte-många bilder som har blivit tagna idag. Enjoy!

Rawr..

Här är en del av de söta muffinsformarna som jag fick i söndags.
Tack kära syster!
Johanna satt och virkade så jag passade på att låna
några söta små modeller till mina foton...

Världen är så stor, så stor.....





Bu!



Glad tjej med ny kamera.
Canon EOS 1100d♥

7 kommentarer:

Andrej sa...

super fint :D fortsätt så :D

och lägg upp nån mer bild ^^

Emmali sa...

hihi, tack! ^^ det ska jag göra. ;)

Andrej sa...

var så god ;) du det låter fint ^^

cecilia sa...

Superduberultramegabra Emma!:D♥

...saknar diiiiig

Emmali sa...

Hihi, taack! ^^♥♥

...och jag saknar dej!!♥ Hatar att jag alltid missar era fina filmkvällar. :c

cecilia sa...

Hatar också det, var ju typ hundra år sen jag såg dig... arco är inte samma sak utan dig:c♥

(arco är ju ändå superkul, men jaa... du fattar vad jag menar♥)

Emmali sa...

Jaa... :c Aw♥, du får ta och komma in i sus nununununuu så vi kan träffas oftare!♥