LIFE       |       LOOKS       |       MUSIC       |       PHOTO       |       SHOPPING


fredag 25 november 2011

Lättnad.

USA-arbetet inlämnat 21.45 och jag är en stolt och lycklig tjej som fått in det överhuvudtaget. Och inte en dag försent heller! Detta måste firas med en välsmakande cocosboll, helt klart!


Nu kan jag slappna av och sova ut. På måndag flyger ju jag ner till Göterborg för att praoa på Göteborgsoperan. Det känns himla nervöst men samtidigt galet kul! Veckan efter det blir det till att hänga med Gustav och Elsa på EFS, inte helt fel säger jag bara.

Ville bara ge ett stort tack till min älskade smågrupp för att ni finns, ni är underbara!♥

3 kommentarer:

Andrej sa...

lyckar dig all lycka till!!!! :D
hoppas allt kommer bli super!!!!

Emmali sa...

Tack!! :D Det hoppas jag med!

Andrej sa...

många kramar från mig till dig!!! :D