LIFE       |       LOOKS       |       MUSIC       |       PHOTO       |       SHOPPING


fredag 11 november 2011

Friday.

Här sitter jag efter ett jobbigt bodypump pass med ömmande muskler och min älskade fruktmüsli i handen och försöker hitta några fina bilder bland de många som togs idag. När jag valt ut några guldkorn i smeten kommer ett litet inlägg om dagen.


Ikväll blir det musikcafé på brosels med 4 on the floor, hiphoparna Korsfest och Agnes Hedlund. Jag tror att det kommer att bli galet bra och jag hoppas att ni kommer! Det drar igång 20.00 och slutar vid 23-tiden.

4 kommentarer:

Andrej sa...

oj hmm kanske borde fara dit :P är de bara du som man känner om jag far dit? ^^

Andrej sa...

de va nice ^^

Emmali sa...

Det var det, helt klart!

Andrej sa...

:) gör fler inlägg :P då du hinner ^^