LIFE       |       LOOKS       |       MUSIC       |       PHOTO       |       SHOPPING


torsdag 3 november 2011

Dagen.

På grund av mitt förkylda tillstånd har min dag inte varit så händelserik. Trots det har min nya fina Canon 1100d använts flitigt och det har resulterat i både mer eller mindre smickrande bilder... (lite längre ner kan ni få se vad jag menar....)
Kvällen har spenderats med spel tillsammans med M och J och ungefär såhär flummig var jag...:


Öhum, hur som helst........
Imorgon har jag bestämt mej för att trotsa min förkylning och ge mej ut på en liten fotorunda utomhus med min lilla leksak. Vi får väl se hur det blir med det för den tanken tänkte jag redan igår... och när jag tänker efter så skulle jag även ha skrivit på mitt Usa-arbete och övat på fiolen. Har något av det hänt? Nej.

Nu ska jag i alla fall sova gott och hoppas på en bra dag imorgon. Sov gott och dröm sött kära läsare!

4 kommentarer:

Andrej sa...

söta bilder eller öhum, som du sa ;)

klä dig varmt så skall du se att de inte skall va nå problem att ta dig ut och fota :D men anser nog att du bör jobba me ditt skolarbete me :)

så du spelar fiol? :D coolt :P de gjorde jag i sådär hmm... 5 veckor sen sa min fiollärare upp sig -.- eller va de så... hmm haha xD

Emmali sa...

Hehe, tack... ^^ öhum.. xD

Haha, du har så rätt... :s får se hur det går....

Japp, det gör jag! ^^ Haha, ajdå... xD

Andrej sa...

hihi ^^

hur bra är du på spela det då? :D
uppenbarligen va jag inge bra xD

Emmali sa...

Haha, jag är väl inte heller så bra kanske.... xD min lärare sa inte upp sej däremot, hon bara skickade mej till en annan lärare i stan istället. :s xD haha