LIFE       |       LOOKS       |       MUSIC       |       PHOTO       |       SHOPPING


tisdag 29 november 2011

Andra dagen i stora staden Göteborg.

Jag har det bra här i Göteborg! Vädret är är inte mysigast men jag är ändå mestadels inomhus så det gör mej inte så mycket. Idag har jag fått lära mej hur man åker spårvagn, hur allt blod kom på det där nattlinnet i kostymateljén och varför råttan tog livet av sej genom att stoppa in nosen i proppskåpet. Ni borde alla vara himla avis på att jag får vara här och inte ni! Ikväll bär det av på konsert. Operan Tosca, för att vara exakt. Hoppas att ni alla också får en rolig kväll!

5 kommentarer:

Bettan :3 sa...

Jag e avis :<

Johanna sa...

Jag oxå!! Jätteavis!!! :<

Andrej sa...

jag är inte avis men jag hoppas du har de bra och gör de bästa av din tid där :D

Emmali sa...

Bettan och Johanna: Muhahaaa.... >:3
Andrej: Haha, jag ska göra så gott jag kan! :D

Andrej sa...

va inte elak nu ;)

låter toppen de :D