LIFE       |       LOOKS       |       MUSIC       |       PHOTO       |       SHOPPING


onsdag 12 oktober 2011

Kreativitet.

Idag var vi väldigt kreativa och pysslade på KU. Medan bland annat P-A och Johanna spikade ihop ett bord, Helena gjorde ett fint mosaik-fat och Lovisa satt och försökte fila till något som tillslut skulle bli ett hjärta så gjorde jag ett litet halsband som jag tänkte visa er:



Vad tycks? Själv är jag faktiskt ganska nöjd med min insats, trots att den kanske inte var så svår att göra...

Imorgon är det orienteringsdag på Vitberget som gäller för min del. Ni får inte bli inte förvånade om jag virrar bort mej i skogen och inte hittar ut därifrån förrän om tre månader eller så. Händer det ingenting här på bloggen så vet ni i alla fall varför..

1 kommentarer:

Johanna sa...

Emma! Duhar ju glömt Natasjas ku-gubbar och hennes hand!