LIFE       |       LOOKS       |       MUSIC       |       PHOTO       |       SHOPPING


söndag 30 oktober 2011

Happy birthday to me....

Idag fyller jag 15 hela år. Början av dagen var jag fortfarande på Oktoberfäst och mina underbara vänner "väckte" mej på morgonen med två punchrullar (som jag älskar så mycket) med 12 födelsedagsljus inproppade i.
- Har jag inte världens finaste vänner??

Oktoberfäst avslutades med möte vid klockan 11 och sedan tog jag bussen hem. Väl hemma fick jag plättar, blåbärspaj, presenter och min familjs vackra födelsedagssång som inte gick som den skulle.. Den började med "Idag är det Hannas dag", så då kan ni förstå ungefär.....
Jag fick två fina kokböcker, en hel massa muffinsformar med förklaringen "Vi vill ha mer muffins." och en massa pengar till en s.y.s.t.e.m.k.a.m.e.r.a. som vi beställde redan nu ikväll! Det blev en Canon EOS 1100D som kommer direkt hem inom en snar framtid. Läängtaaaa!

Nu ska jag sova sött i min säng. Imorgon är det ju lov, vilket känns fantastiskt skönt! Ha det bra, kexchoklá!

9 kommentarer:

Andrej sa...

älskar blåbärspaj :D
så du tycker alltså om back? ;)

nice :P om jag bara valde lite noggrannare va jag köper skulle jag nog också koma fram till att en sådan kamera vore verkligen nå att ha ;) men jag köper annat krimskrams xD host host ^^

Emmali sa...

Haha, jaa du köper ju bara gitarrer och bilar och solglasögon istället. ;)

Andrej sa...

hehe ^^ har inte köpt solglasögonen en ;) men gitarrer är viktiga saker ^^ :$

Emmali sa...

Haha, japp ^^

Andrej sa...

ja :D så jag köper nyttiga saker me ;)

hoppas allt är bra me dig :D

Andrej sa...

händer i veckan för dig då? :)

skall du på nån hallowin fest? ^^

Emmali sa...

Haha, jaa.. ;) Jag drog på mej en rejäl förkylning under helgen, så det blir nog inte så mycket gjort för mej i veckan tyvärr.... :c

Andrej sa...

så du skall på en fest? :P

aj nej :( hoppas du kryar på dig snart :) kram!!

Emmali sa...

nej, tyvrärr. :c tack, jag ska försöka. :) kram!