LIFE       |       LOOKS       |       MUSIC       |       PHOTO       |       SHOPPING


söndag 16 oktober 2011

Cypern 2011 - BILDBOMB!

Nu ska ni äntligen få en liten bildbomb från min vecka i underbara Cypern! ♥ Förlåt, jag vet att det tagit tid med dessa bilder, men jag har varken haft tid eller ork att lägga ut dom..
Men här kommer de i alla fall! Bättre sent än aldrig!

Jag, första kvällen, just påväg att hugga in
i min Mousaka!

Såhär såg jag ut, iförd mammas gamla kjol som
jag såklart använder som klänning istället.

På hotellet hade dom fina fåglar som
gärna också ville vara med på bild!



 
Efter besök på en fruktmarknad får man mycket
att bära på.. Jag vet inte om ni ser det, men på bordet
ligger det ca 12 påsar fulla med frukt och grönt...

Jag gick runt och fotade lite fina bilder vid stranden ↑ då min
kära kusin kom förbi och tyckte att han gjorde mycket finare fotspår
som skulle tas kort på istället.. ↓



Mycket bad i havet blev det ju också, förstås!

Här är jag och syter-yster som bara
längtar att få hugga in i våra efterrätter!

Ruiner och liknande finns det i vartenda litet hörn i Pafos.
Här skulle alla världens arkeologer få plats..

 

Okej, den bjuder jag på...


Fresh orange juice. ♥

Glass i stora lass!

Detta är vid den gamla teatern där de bland annat spelade
in årets mästarnas mästare! ^^ ↓

 
Och till sist en klassisk bild tagen vid vårt hotell skulle jag tro.
Katter var ingenting som det var brist på i Pafos, om man
säger så... Vi räknade en gång, och på två kvarter hade vi
sett 28 katter. Som sagt: ingen brist på katter där inte...

4 kommentarer:

Andrej sa...

Super fina bilder :D såg riktigt härligt ut :P blir lite avis ^^
skall fråga hur de va öga möt öga vid tillfälle :P
du såg dess utom super fin ut ^^

// Andrej S

Rebecca -Cc- Lilja sa...

shiiiit! fatta hur avis jag är ni! :O :]<3

Emmali sa...

Andrej: Hihi, taack! :D ^^

Rebecca: Haha, det kan jag förstå! ;)♥ Men jag var ännu mer superjätteavis på din resa till korea! Dit vill jag också faraa!

Andrej sa...

gör fler blogg inlägg ^^