LIFE       |       LOOKS       |       MUSIC       |       PHOTO       |       SHOPPING


lördag 15 oktober 2011

Clap your hands together four times. *clapclapclapclap*

Kvällens konsert var a-w-e-s-o-m-e! Stackars ni miljarder människor där ute i världen som inte var med! Nu ska jag sova, för imorgon bitti ska jag vara redan 9.00 på EFS därför att jag med kära älskade konfagruppen ska sjunga på en gudstjänst 11.00.

Jag ville bara passa på att visa mitt nya fina örhänge som jag satte ihop på tio minuter imorse med hjälp av två fjädrar och lite ståltråd:

Vad tycker ni? Fick mycket beröm för det ikväll så jag är glad och nöjd!
För er som undrar så ja - det är ett clips och inte ett riktigt örhänge.
Jag har ju, som många vet, inte hål i mina öron så jag har inte så mycket val..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan :P fattar inte hur jag jag kunde hamna på en blogg xD men jaja :P

bilderna ser super ut! :D du va riktigt fin me de där fjädrarna :P riktigt coolt att du gjort smycket själv :P imponerande skall du veta! :D

// Andrej S

Emmali sa...

Haha, tack så mycket! :D Så glad jag blir! ^^

Andrej sa...

Va bra de känns att jag kan göra någon glad :D
//Andrej