LIFE       |       LOOKS       |       MUSIC       |       PHOTO       |       SHOPPING


onsdag 14 september 2011

Newspaper nails!


Här är resultatet av en ny grej som jag provade igår! Jag hoppas innerligt att ni kan förlåta mej för att det vart mer eller mindre vackert på sina ställen, men det är faktiskt första gången jag testar det här, så jag tycker att det är en helt okej insats i alla fall!

Hur som helst: Visst blev det ganska coolt? Och lätt var det också!

Jag slänger in en liten how-to-do-video som jag utgick ifrån ifall någon där ute ville testa!



Sedan som avslutning två tips från mej:
• Se till att låta nagellacket torka ordentligt innan ni för över texten.
• Eftersom jag inte har den blekaste aning om vad "Rubbing Alcohol" är för nåt så använde jag T-röd istället. Funkade fin-fint!

Ha så kul och lycka till!

0 kommentarer: