LIFE       |       LOOKS       |       MUSIC       |       PHOTO       |       SHOPPING


söndag 4 september 2011

Helgen.

Just nu sitter en nyvaken Emma (som däckade i soffan) framför datorn och proppar en massa kolor i munnen. Jag fick nämligen 125 stycken på Brosels igår. Vi körde en hel massa tävlingar där man kunde vinna sej godis.
Och jag vann, hihi!

 
Frutsy-kolor måste väl vara de sötaste någonsin? Och riktigt goda är de också! ^^

Helgen blev helt awesome, precis som jag trodde. Vi började det hela igår eftermiddag med skytte..
Haha, det var svårare än jag trodde!

 
Här är jag som försöker skjuta den stora, farliga och tvåhövdade älgen långt där borta!

Vi fick även testa att skjuta lerduvor med hagelgevär och det gick ju sådär lagom bra för mej... (Fråga inte, haha...)

Resten av dagen bestod av lekar, spel, matlagning, filmtittande och kolaätande. Riktigt skoj!
Som avslutning på detta långa inlägg slänger jag in lite bilder:

 
Herr och fru Fyrkant.

Vi lagade mat och åt.

 
Mitt GODIS! ^^

Alltihopet avslutades idag med möte i kyrkan. Det var en aning svårt att hänga med i predikan, måste jag erkänna. Och av någon anledning satt jag och gäspade stup i kvarten också.....

2 kommentarer:

ruttan sa...

jah undrar om jah kan få låna en bild?
Skulle så klart skriva varifrån den kommer osv

Emmali sa...

Visst, det går bra! ^^ Snällt att du frågar!