LIFE       |       LOOKS       |       MUSIC       |       PHOTO       |       SHOPPING


lördag 24 september 2011

Gårdagen.

Igår blev en kanondag! Lite oväntat på grund av min krassliga kropp kanske...

Jag tog 9.35-bussen till stan och spenderade förmiddagen på Campus med systrarna Thylin. En av de allra första grejerna vi gjorde där var att vinna ett presentkort på 1000 spänn på Expert, vilket kanske inte var en helt fel start på dagen!

Och förutom det så hann vi bland annat med att bygga Lutande Eiffeltornet i Skellefteå med hjälp av kaplastavar och att hänga upp-och-ner i en bil. Vid klockan 1 gick vi i regnet in mot centrum och vandrade omkring bland klädhyllorna en stund.

           Presentkortet som vi trots ett besök på           Det Lutande Eiffeltornet i Skellefteå.
           expert inte vet vad vi ska göra med än...

Efter att ha vandrat runt med saknade Paula ett bra tag så gav jag mej iväg på smågrupp på EFS vilket var otroligt skoj! Det är verkligen ett superhärligt gäng som Gustav har knåpat ihop!

Vi pratade, fikade och spöade varann i pingis för att sedan vid 7-tiden köra kyrkjagis vilket var lika galet som vanligt men jag tror att vi inte förstörde lika många stolar, pianon eller väggar denna gång...

Men en kanondag blev det, som sagt!

För er som läst detta inlägg ända hit måste jag bara säga grattis! - det är äntligen över...

0 kommentarer: