LIFE       |       LOOKS       |       MUSIC       |       PHOTO       |       SHOPPING


torsdag 8 september 2011

Torsdag.

En vanlig helt okej skoldag som hade sina stunder har just passerat. Efter skolan kom Jouline förbi en stund. Hon skulle ändå bara vänta i 70 min på att hennes buss skulle gå, så vi tänkte att hon ju lika gärna kunde hänga med mej en stund! Jag spöade henne i kortspel en hel massa gånger och sedan var hon tvungen att bege sej mot buss-stationen.

Ikväll är det United (hjärtahjärta) och innan dess borde jag få i mej nåt i magen tycker jag...

Och i brist på annat lägger jag in en fin bild på några av mina kära
konfavänner som jag kommer att spendera helgen med! ♥ Längtaa!
Ha en fortsatt trevlig torsdag vänner! ♥

2 kommentarer:

joulines blogg sa...

ja tror du fuskande...;)

Emmali sa...

Haha, inte alls! ;) Det var ren skicklighet.