LIFE       |       LOOKS       |       MUSIC       |       PHOTO       |       SHOPPING


tisdag 16 augusti 2011

Säkerhetskontroll.

Jag hamnade inte i Frankrike trots allt, utan jag hade turen att lyckas hoppa på rätt flyg! Haha...



Jag brukar vara ganska bra på att få det att pipa till i säkerhetskontrollerna när jag ska flyga någonstans.  nu på Arlanda la jag jackan och väskan på bandet, tog ett djupt andetag och catwalkade snyggt igenom alltet utan ett pip. Jag vart nästan så förvånad att jag inte visste vart jag skulle ta vägen, men insåg sen att jag kanske skulle ta mina grejer och börja gå mot gaten.

4 kommentarer:

Johanna sa...

Hoppas att du vet om att bilden är samma som den där nere, bara utan färg?

Emmali sa...

Haha, jadå - det är jag fullt medveten om.. men eftersom jag varken hade någon bättre bild eller kunde bestämma mej om det var snyggare med färg eller utan så tänkte jag att jag ju kan lägga in båda! ;)

Rebecca -Cc- Lilja sa...

haha, precis så brukar det bli för mig också! xD jag brukar nästan vända om och gå igenom kontrollen en gång till i förvirringen

Emmali sa...

Hahahaha xD Precis!