LIFE       |       LOOKS       |       MUSIC       |       PHOTO       |       SHOPPING


tisdag 9 augusti 2011

Dagens inköp!

Jag hittade en massa fint på stan idag! ^^ Bland annat ett par snygga och billiga boots att ha i vinter som faktiskt passar på mina fötter! That's just amaaziing! (för er som undrar så är mina små fossingar storlek 34, och därför kan det vara en aning knepigt att få tag i några passande skor...)

Nu ska jag sluta babbla och visa er bilder på alltihopet! Vissa bilder är tagna från butikernas hemsida och vissa är det underbar mobilkamera-kvalla på.. Enyoy! ^^
DinSko, 299:-

 
H&M, 149:-
(OBS! Så mycket snyggare i verkligheten! Ville bara säga det..... ^^')


Bikbok, 499:-

 
Bikbok, 0:-
(Fick denna gratis när jag köpte jeansen ovan!)

 
OKQ8 (haha...), 249:-

KappAhl, 40:-

KappAhl, 60:-

 
Ådells, 28:-

Jag köpte även spännramar att spänna upp tyg på för att sätta på väggen i mitt rum. Förhoppningsvis får ni upp en liten bild imorgon då vi fixat upp det hela på väggen! ^^

0 kommentarer: