LIFE       |       LOOKS       |       MUSIC       |       PHOTO       |       SHOPPING


söndag 5 juni 2011

Nu kanske någon (det vill säga ingen, jag bara skriver så ändå....) undrar vad som händer i mitt liv just nu?

Såhär ligger det till:

EFS årskonferens har ägt rum på Pite(å) Havsbad sedan i torsdags och där har jag tillbringat mycket tid på givande möten med mycket gemenskap, helt asgrymma konserter av olika slag och av att virra runt bland en himla massa trevliga EFS-människor. Det är alltid lika kul att fara på konferens eftersom man känner igen dom flesta ansikten. Efter ett tag inser man även att man är släkt med hälften av dom...



Jag diggar EFS-konferenser och såna far jag gärna på mer ofta. Nästa år bär det av till Uppsala och där hoppas jag verkligen på att kunna ta mej. :D

Annars då? Jo, jag har varit hos farmor och farfar och hjälpt till att packa inför deras flytt nu till en lägenhet om någon vecka. Blir nog riktigt bra tror jag!

Jag är djupt imponerad om du lyckats läsa ända hit måste jag säga! Ett inlägg med mycket ord och lite mening blev det, men eftersom jag är lite tom i skallen för tillfället så var det allt jag hade att komma med...

0 kommentarer: