LIFE       |       LOOKS       |       MUSIC       |       PHOTO       |       SHOPPING


måndag 6 juni 2011

Jag är så glad, jag är så glad så jag vet inte vad!

Här sitter jag och försöker sova. (ni märker väl hur superbra det går..?) Johanna har nog också lite svårt att sova inatt eftersom hon klockan 04.00 inatt sticker till Paris med sin franskagrupp!

Jag och min kära tyskagrupp samlar till en resa vi också. Den bär såklart inte iväg till Frankrike, men någonstans i Tyskland hade vi tänkt ta oss. Idag har vi tagit oss ett litet (men betydelsefullt!) steg mot vårt mål genom att ha loppis och hamburgeförsäljning i parken där det varit nationaldagsfirande idag. Vi tjänade ihop en hel del och i alla fall jag är riktigt nöjd med insatsen! ^^ ♥



Nu ska jag än en gång göra ett försök att somna, men vi får väl se hur det kommer att gå! Gonatt! ^^

2 kommentarer:

HannaPanna sa...

Vad så kul????? ;O

Emmali sa...

Vaaaaa?????? ;O